Εξυπηρέτηση Πελατών
+30 22510 46165
Πληροφορίες
Συχνές ερωτήσεις
Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Υπάρχει η μικρή πιθανότητα κάποιο προϊόν να έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που λάβουμε την παραγγελία σας.
Eίναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Όχι, δεν απαιτείται εγγραφή χρήστη για να κάνετε την παραγγελία σας. Η εγγραφή χρήστη σας βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκτέλεση παραγγελίας, την παρακολούθηση του ιστορικού παραγγελιών σας και την άμεση ενημέρωση για τα νέα και τις προσφορές μας.
Θα λάβω επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω email;
Ναι, μέσα σε διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα, στη διεύθυνση email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.
Πως μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας από εμάς, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε. Στην περίπτωση όπου έχει ολοκληρωθεί η αποστολή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο info@epiplospanos.gr
Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;
Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμε ημέρες από την παραγγελία σας.
Όλα τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, θα παραδοθούν σε μία αποστολή;
Ναι, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί σε μία αποστολή, εκτός αν συμφωνηθεί κάτι άλλο.
Ποιος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;
Κατά μέσο όρο σε 5-10 εργάσιμες ημέρες, θα έχετε τα προϊόντα στο χώρο σας.
Τι θα πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Θα πρέπει να ελέγξετε την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε φθαρμένη συσκευασία και εμφανή φθορά του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε. Θα πρέπει να μετρήσετε τα πακέτα που παραλαμβάνετε να είναι ίδια με αυτά που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής.
Υπάρχει η δυνατότητα συναρμολόγησης της παραγγελίας μου;
Ναι, αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας και έχετε συμφωνήσει με τον συνεργάτη μας και την συναρμολόγηση των προϊόντων με έξτρα χρέωση.