Εξυπηρέτηση Πελατών +30 22510 46165

Συχνές ερωτήσεις

Υπάρχει η μικρή πιθανότητα κάποιο προϊόν να έχει εξαντληθεί ή έχει καταργηθεί. Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που λάβουμε την παραγγελία σας.
Όχι, δεν απαιτείται εγγραφή χρήστη για να κάνετε την παραγγελία σας. Η εγγραφή χρήστη σας βοηθάει στην εύκολη και γρήγορη εκτέλεση παραγγελίας, την παρακολούθηση του ιστορικού παραγγελιών σας και την άμεση ενημέρωση για τα νέα και τις προσφορές μας.
Ναι, μέσα σε διάστημα 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραγγελίας σας, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα, στη διεύθυνση email που καταχωρήσατε στην παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας από εμάς, μπορείτε να κάνετε ότι αλλαγή θέλετε. Στην περίπτωση όπου έχει ολοκληρωθεί η αποστολή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με email στο info@epiplospanos.gr
Για οποιοδήποτε πρόβλημα διαθεσιμότητας προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, σε 1-2 εργάσιμε ημέρες από την παραγγελία σας.
Ναι, η παραγγελία σας θα ολοκληρωθεί σε μία αποστολή, εκτός αν συμφωνηθεί κάτι άλλο.
Κατά μέσο όρο σε 5-10 εργάσιμες ημέρες, θα έχετε τα προϊόντα στο χώρο σας.
Θα πρέπει να ελέγξετε την συσκευασία όλων των προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε φθαρμένη συσκευασία και εμφανή φθορά του προϊόντος, δεν πρέπει να υπογράψετε την παραλαβή πριν μας ενημερώσετε. Θα πρέπει να μετρήσετε τα πακέτα που παραλαμβάνετε να είναι ίδια με αυτά που αναγράφονται στο δελτίο αποστολής.
Ναι, αν έχετε επιλέξει την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας και έχετε συμφωνήσει με τον συνεργάτη μας και την συναρμολόγηση των προϊόντων με έξτρα χρέωση.